Odaberite

ANAEROBNI I AEROBNI TRENING ZA SAGORIJEVANJE SALA

ANAEROBNI I AEROBNI TRENING ZA SAGORIJEVANJE SALA

ANAEROBNI I AEROBNI TRENING ZA SAGORIJEVANJE SALA

1. ANAEROBNI TRENING

                                                Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt extrifit

 - opterećenje je toliko veliko da naprezanje mišića traje kratko (u sekundama) pa se ne stigne aktivirati mehanizam korištenja tjelesnih masti za proizvodnju energije ALI

- posredno djelovanje na smanjenje potkožnog masnog tkiva odvija se preko 2 mehanizma:

- nakon anaerobnog treninga metabolizam ostane još neko vrijeme povećan 

- anaerobnni trening utječe na povećanje mišićne mase, a time i na povećanje bazalnog metabolizma jer veći mišići sagorijevaju više kalorija i kad miruju

- anaerobnim treningom određenog mišića (npr.trbušnjaka) taj se mišić može povećati i ojačati, ali se NE MOŽE skinuti masno tkivo između kože i BAŠ TOG mišića

- NITI JEDNA VJEŽBA ne služi za skidanje potkožnog masnog tkiva s nekog određenog mišića, jer masno tkivo između kože i nekog mišića nije ni na koji način povezano baš s tim mišićem



2. AEROBNI TRENING

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

 - opterećenje je toliko malo da naprezanje mišića traje dugo (u desecima minuta) tako da se aktivira mehanizam korištenja tjelesnih masti za proizvodnju energije

- vježba je tako odabrana da se koriste najveći mišići tijela (noge i stražnjica) kako bi se moglo potrošiti što više energije kad se ona već dobiva iz masnog tkiva

- najveći utrošak masti odvija se pri takvom intenzitetu naprezanja kod kog je nivo pulsa oko 65% od maksimalnog (maksimalni puls iznosi 220 umanjeno za broj godina)

- bez obzira radi li se o hodanju, trčanju, stepanju, vožnji bicikle, plivanju ili nečem sličnom, masno tkivo izgara s cijelog tijela, jer kod aerobnog treninga, baš kao i kod anaerobnog, NITI JEDNA VJEŽBA ne služi za skidanje potkožnog masnog tkiva s nekog određenog mišića, jer masno tkivo između kože i nekog mišića nije ni na koji način povezano baš s tim mišićem

- nakon aerobnog treninga metabolizam ostane još neko vrijeme povećan, tako da tjelesna mast pojačano izgara još nekoliko sati

- uz aerobni trening u teretani, na bicikli ili steperu (kod kog je nivo pulsa oko 65% od maksimalnog i kod kojeg direktno dolazi do efikasnog izgaranja tjelesne masti), poželjno je odmah nakon ustajanja i neposredno prije spavanja odraditi barem po 30 min aerobnog treninga niskog intenziteta : hodanja velikom brzinom (oko 6 km/h) radi povećanja metabolizma

- kod aerobnog treninga niskog intenziteta utrošak kalorija po satu treninga je manji (nego na bicikli ili steperu), ali je postotak kalorija dobiven od izgaranja tjelesne masti veći

- kod obavljanja bilo kakvog rada troši se i mišić koji radi (samo taj mišić) i potkožno masno tkivo (ali ne samo s onog mišića koji radi): što je rad teži (intenzivniji) više se troši mišić, a što je lakši - potkožno masno tkivo 

- nikakav oblik treninga ne treba izvoditi u odjeći koja pospješuje znojenje, jer gubitak vode (a s njom i elektrolita) iz tijela predstavlja samo privremeno smanjenje tjelesne mase, ali ne na račun smanjenja potkožnog masnog tkiva 

- kad je tijelo u hladnijoj okolini ono troši više energije za održavanje stalne tjelesne temperature, kad ga utoplimo izvana: ono troši manje, što sigurno nije cilj

= ako se izvodi neka vježba aerobnog tipa, dovoljno niskog intenziteta da se može izvoditi satima;

- u prvoj minuti rada: utrošak energije je 99% iz mišićnog glikogena, a 1 % iz potkožnog masnog tkiva

- nakon, otprilike, 20 minuta: utrošak energije je 50% iz mišićnog glikogena, a 50 % iz potkožnog masnog tkiva

- nakon 3 sata utrošak energije je skoro 0% iz mišićnog glikogena, a skoro 100 % iz potkožnog masnog tkiva

 

 

TOP ponuda
TOP ponuda
najnovija formula, dizajnirana za optimalnu pomoć i održavanje elastipčnosti zglobova i spojeva Detalj
Animal Flex
239,- HRK
TOP ponuda
Najnovije izbornik
100% kikiriki krema je vrlo ukusna, mekana i zahvaljujući tanji dosljednost je pogodno za širenje na kruh, ali i za kuhanje. Detalj
FitMar maslac od kikirikija u tubi 100 ml
16,- HRK
TOP ponuda
Najnovije izbornik
Special Edition Detalj
Shaker
39,- HRK
TOP ponuda
Najnovije izbornik
Slim Pasta Noodles
29,30 HRK
TOP ponuda
100% mikroniziranog kreatin monohidrat Detalj
Crea Monohydrate
89,- HRK